الجمعة، 26 مارس 2021

👁️على رمش عيونها👁️

على رمش👁️ عيونها

🎊🎉🎊🎉🎊🎉
على رمش عيونها قابلت هواه🎧💞🎷
طار عقلي مني وقلبي هوى🎶🥁🎸🎧
على رمش عيونها قابلت هواه🎺🎹
طار عقلي مني وقلبي هوى🎼🎙️🥁🎵
وأنا يللي كنت طبيب الهوى🎻🎷🎤🎸
ولأهل العشق ببيع الدوا🎧🎸🎶🎻
وأنا ياللي كنت طبيب الهوى🎶🎷🎧
ولأهل العشق ببيع الدوا🥁🎙️🎼🎵
من نظرة لقتني صريع الهوى🎧🎶🎸🎷
من نظرة لقتني صريع الهوى🎵🎧🎙️🎶
يـــا يا باي يـــا يا بوي
🎼🔊🎼🔊🎼🔊
لها ضحكة يا ويلي بلون السهر🥁🎻📯
لما الورد بيملى شفايفه قمر🎺🎧🔊🎼
لها ضحكة يا ويلي بلون السهر
لما الورد بيملى شفايفه قمر
ضحكة لها بالودن ابتسامة القدر
فوق خدود العطاش في يوم المطر
🎉🌹🎊🎉🌹🎊
وأنا ياللي كنت طبيب الهوى👨‍🍳💖💞
ولأهل العشق ببيع الدوا🎶🎸🎙️📯
وأنا يللي كنت طبيب الهوى🥁🎧🎹🎤
ولأهل العشق ببيع الدوا💖🎊💞🌹
من نظرة لقتني صريع الهوى🎶🎹🎵📯
من نظرة لقتني صريع الهوى🎼🎶🎧🎵
يـــا يا باي يـــا يا بوي
💖🎉💖🎉💖🎉
خدني شوقي لقتني بروح عندها
حد تاني سبقني وخد يدها🎶🎧🎵🥁
خدني شوقي لقتني بروح عندها🎶🎹🎤
حد تاني سبقني وخد يدها🎼🎧🎵🎶
كان حبيبها وغايب بقى له سنة🎵🌹🎻
والنهاردة وصل على بختي أنا💖🎊📯
🎶🎧🎶🎧🎶🎧
وأنا ياللي كنت طبيب الهوى💖👨‍🍳🎊🎉
ولأهل العشق ببيع الدوا💞🎼🎶🎵
وأنا ياللي كنت طبيب الهوى🥁🎶🎵🎧
ولأهل العشق ببيع الدوا🎶🎷🎸🎺
من نظرة لقتني صريع الهوى🎻🎼🎶🔊
من نظرة لقتني صريع الهوى🥁🎺📯🎙️
يـــا يا باي يـــا يا بوي
💖💞💖💞💖💞
على رمش عيونها قابلت هواه🎶🎧🎵
طار عقلي مني وقلبي هوى🎊🎷📯🎻
على رمش عيونها قابلت هواه🎊🎵🎶
طار عقلي مني وقلبي هوى💞🎼🎧🎶🎵
وأنا يللي كنت طبيب الهوى💖🎵🎶💞
ولأهل العشق ببيع الدوا🎊🎺🎵🎻
وأنا ياللي كنت طبيب الهوى💖🎊💞🌹
ولأهل العشق ببيع الدوا🎵🎼🎶🎧
من نظرة لقتني صريع الهوى🥁🎼🎶🎵
من نظرة لقتني صريع الهوى🎼🎺💖💞
يـــا يا باي يـــا يا بوي
💞💖💞💖💞💖
🎶🎧🎵🎹🥁🎼
🎻🎺🎸🎷🎻🎺

 






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق