الخميس، 11 مارس 2021

🎶🎧بتونس💞 بيك🎧🎶

  👩‍❤️‍👨بتونس بيك👩‍❤️‍💋‍👩      
   💞وأنت معايا💞
🎊🎉🎊🎉🎊🎉
بتونس بيك وبلاقي قربك دنيايا🎶🎵🎧
لما تقرب انا بتونس بيك🎼🎹🎸🎤
ولما بتبعد انا بتونس بيك🥁🎺🎻🎶
وخيالك بيكون ويايا ويايا🔊📣📯🎶
وان جاه صوتك🔊 صوتك بيونسني
وهواك في البعد بيحرسني🎵🎶
والشوق يناديلك جوايا
وانا وانا وانا وانا وانا وانا🎼🎶🎵🎙️🎛️
انا بتونس بيك وانت معايا🎹🎶🎧
بتمر ساعات بعد لقانا
والروح لوجودك عطشانة🌺🎶🎉🎺
توحشني عينيك
وبلاقي الدنيا بقت فاضية🔊👩‍❤️‍👨🎉🎧
مع اني الناس رايحة وجاية🥁🎄
وانا بحلم بيك
على طول في خيالي بناديلك✨🎉🎊
وبقول يا تجيني يا حاجيلك🎧🎶🎹
من غير مواعيد
ويا دوبك وف نفس الثانية🎵🎊💞✨
بلاقيك قدامي يا عينية🎹🎧🎵🎙️
والأيد بألأيد
لماتقرب انا بتونس بيك🎵🎉🎶🔊
ولما بتبعد انا بتونس بيك🎼🎶🎊🎵
والشوق يناديلك جوايا
وانا وانا وانا وانا وانا
بتونس بيك وانت معايا🎧🎉🎹🎊
وساعات بتمنى اني اشوفك🎹🎶🎺
او حتى اشوف منك طيفك🎻🎙️🥁🎵
مع حلم جميل
وما بين لحظة وبين الثانية🎵🎉🎙️🎼
اسمع صوتك مالي الدنيا👩‍❤️‍💋‍👩💞🎉🎊
وف عز الليل
انت اللي بتسعد اوقاتي🎛️🎵🎧🎹
وتأثر على كل حياتي اجمل تأثير🎼🎧🎵
ارجوك ما تسبني وحدية🎊📯💞🌺
وان غبت ولو حتى شوية كلمني كتير
لما تقرب انا بتونس بيك💞🌺🎸👩‍❤️‍👨🎉
ولما بتبعد انا بتونس بيك💞👩‍❤️‍👨🎊🎶🎧
والشوق يناديلك جوايا
وانا وانا وانا وانا
بتونس بيك وانت معايا💞👩‍❤️‍👨🌺🎧
🎹🎵🎼🎶🎉🎊
🎄🥁✨🥁🎧💞







 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق